بافرهنگ

بافرهنگ باشیم

بافرهنگ

بافرهنگ باشیم

بافرهنگ

ما مردم ایران خیلی بافرهنگیم، خیلی!
باید خومون مراقب فرهنگ مون باشیم...
قصد داریم با کمک هم برای پاسداری و رشد فرهنگ کشورمون، کاری فرهنگی کنیم تا جایی که همه ما «بافرهنگ» باشیم...
رویرکرد ما بر روی تولید محتوایی است و می خواهیم محتوایی گرافیکی و مینیمال ارایه کنیم. فعلا سراغ کارهای بزرگ نمی ریم. باید روی جزئیات فرهنگ دست بگذاریم تا این روح تمدن ما یکدست شود...
یادمون نره کار فرهنگی کردن یک کار فردی نیست، باید همه با هم تلاش کنیم. باید یک موج فرهنگی باشیم تا بتونیم به نتیجه مطلوب برسیم.
صفحه بافرهنگ رو در اینستاگرام حمایت کنید.
https://instagram.com/bafarhang/
کانال بافرهنگ در تلگرام:
https://telegram.me/Bafarhang_ir

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۷ آبان ۹۴، ۱۴:۲۵ - ..........
    لایک

کانال تلگرام بافرهنگ

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ق.ظ
سلام همراهان بافرهنگ!
بالاخره کانال رسمی بافرهنگ در تلگرام نیز افتتاح شد!
همانطور که میدانید مردم نسبت به تلگرام علاقه ی بسیاری نشان داده اند و قشر بسیار زیادی از ما با تلگرام سر و کار داریم. این گسترش کمی مردم ایران در سرویس پیام رسان تلگرام نباید بدون جهت رها شود. البته برخی از این ارتباطات شخصی خانوادگی و یا کاری است. اما بخش دیگر که بسیار اثر گذار و روح افزاست، فعالیت های اجتماعی بسیاری از طریق گروه ها و کانال ها پیگری می شود.
به عبارت دیگر این رشد کمی ایرانی ها در تلگرام باید با رشد کیفی انها همراه باشد. جریان سازی در فضای مجازی یک امر واجب برای نخبگان و حتی عموم مردم است. باید همه به حفظ باورها و روح تمدن اسلامی ایران یاری برسانیم.
از مهم ترین جریان سازی ها جریان و موج های فرهنگی سالم و انقلابی است. بافرهنگ برای حفظ فرهنگ انقلاب تلاش می کند، برای حفظ فرهنگ اسلام، برای حفظ فرهنگ ایران، ما مروج فرهنگ بیگانه، استعمارگر، ظالم و مظلوم نیستیم. اتفاقا با این فرهنگ مبارزه نیز میکنیم...
بافرهنگ در کانال تلگرام خود، کارهای گرافیکی و مینیمال تولید شده را منتشر میکند. امیدواریم شما و همه دوستان از مطالب و عکس های بافرهنگ در کانال تلگرام بافرهنگ، یا صفحه اینستاگرام بافرهنگ یا همین بلاگ بافرهنگ استفاده کنید. از شما به صورت مشخص میخواهم به جمع حامیان موج بافرهنگ بپیوندید و کارهای گرافیکی ما را در تلگرام دریافت نمایید. شما میتوانید با پیوستن به کانال بافرهنگ در تلگرام، کارهای گرافیکی ما را دریافت کرده و به راحتی برای دوستان و گروه های خود منتشر کنید. البته این یک وظیفه عمومی است. باید همه باهم در نشر مطالب خوب و سازنده تلاش نماییم.
از این فرهنگ غنی باید خودمون حفاظت کنیم...

با زدن روی لینک زیر به کانال بافرهنگ در تلگرام بپیوندید: